fredag den 26. oktober 2007

22 timer i skole i træk... indtil videre

Klokken er nu 07:20, jeg har været på skolen og arbejdet siden 09:15.

Min længste pause var da vi ventede på aftensmad i pizzariaet, for et halvt døgn siden.

Ud af alle 18 bordgrupper på holdet er de 16 her stadig, minus et par enkelte her og der.

Jeg har samlet en model i 1:1000 af et 38 ha område, skudt et dusin fotos af den, photoshoppet 2 af dem til brugbarhed, konstrueret en halv snes diagrammer og konstrueret 2 collager.

Der er stress på, de fleste kæmper for at nå deadline her om små tre timer, vi er heldigvis igang med det sidste finpudsning og tekstning, så vi er ret sikre på at være klar til at hænge vores projekt op når de åbner salen.

Forløbet startede i mandags og har kørt på fuld tryk siden, de sidste to dage har været med sidste bus hjem, dem der bor inden for gå eller cykelafstand af skolen har taget et par timer mere hver nat.

Mængden af arbejde der er blevet lagt i det er uhyggelig, jeg kender ikke til mange skoler hvor det er del af undervisningen at man tilrettelægger den slags forløb, vel bevidst hvor meget arbejde de studerende kommer til at sidde med.

Det ser ud til at vi er klar til at printe inden for en halv time nu, der er ikke mere at lave, ud over at håbe at det var besværet værd og at vi vinder konkurrencen, det ville være velfortjent.

Jeg kan lige nå at sove lidt inden jeg skal tilbage og høre hvem der løber med den store præmie.

UPDATE:
Nå, vi fik ikke den store præmie, men vi løb da af med en delt 3. plads. Det' ikk' så ringe endda, så nu står vores præmie på tegnesalen, en fin ny kasse carlsberg.

Ingen kommentarer: