lørdag den 21. februar 2009

Lidt af mit sortiment

Jeg sælger et par forskellige træting til kvindehåndværk når jeg er på middelaldermarkeder, her er lidt af det jeg laver til salg:


Træbrikker til brikvævning, jeg synes det er synd at man kun kan finde papskiver eller hundedyre hornskiver ude i verden, så jeg laver en mellemting af tyndt (3mm) fyrretræ til en overkommelig pris og så er de bedre at bruge.

Skytterne er også i fyrretræ og er den mest populære vare, de er slebet helt fine i hånden.

Til sidst er der en hest, som jeg snittede til min kærste da vi var på bornhold første gang, den er praktisk når man væver bånd, har jeg ladet mig forstå.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej

Er det muligt at bestille et sæt træbrikker fra dig ? Og hvad koster de ?

Mvh Jennifer

bettina sagde ...

Hej Oliver

Har lige lavet mig en brikvæv, men mangler skytter og med tiden også træbrikker, (har kun plastik). sælger du også når du ikke er på markeder? Eller hvor kan man finde dig i nærmeste fremtid???

Bettina